Πέμπτη, 5 Απριλίου 2018

Ας μιλήσουμε λίγο για την Uber

Με αφορμή την αναστολή των υπηρεσιών της UberX στην Ελλάδα γράφω αυτή την ανάρτηση. Σαφώς και ο κλάδος των Ταξί δεν είναι και ο καλύτερος για αυτό μάλιστα έχει και πολλές αμαρτίες, σε καμία όμως περίπτωση δεν νομιμοποιεί την Uber, η οποία εκτός από αμαρτίες είναι αναξιόπιστη ως εταιρία. Ας τα δούμε όλα αυτά πιο αναλυτικά.

Οι αμαρτίες των Ταξιτζήδων
Όπως κάθε κλάδος, έτσι και εκείνος των ταξιτζήδων έχει τις δικές του αμαρτίες, οι οποίες είναι και πολλές και αυτές οι αμαρτίες είναι και ο λόγος, για τον οποίον ο κόσμος σήμερα προτιμά την Uber αντί για τα Ταξί. Καταρχάς, μέχρι πρότινος όταν κάποιος έμπαινε σε ένα ταξί πολλάκις δεν υπήρχε μέσα ταξίμετρο με αποτέλεσμα να μην κόβονται αποδείξεις και ο ταξιτζής να χρεώνει ο,τι θέλει τον πελάτη του. Επίσης, παλιά αν υπήρχαν ταξίμετρα πολλές φορές ήταν πειραγμένα για να είναι και η χρέωση του πελάτη πιο υψηλή. Ακόμη, πολλές φορές οι οδηγοί Ταξί επιλέγουν να κάνουν κύκλους στην Αθήνα, αντί να επιλέξουν την πιο σύντομη διαδρομή με σκοπό την πιο ακριβή χρέωση του πελάτη. Συν τοις άλλοις, οι οδηγοί ταξί δεν είχαν οχήματα καθαρά και τα αυτοκίνητά τους πολλές φορές ήταν παλιά και σε κακή κατάσταση. Ακούγοντας κάποιος αυτά λογικό να προτιμήσει την Uber, είναι όμως αγία και καλή εταιρία όπως παρουσιάζεται;

Οι αμαρτίες της UberX
Οι οδηγοί Ταξί έχοντας το μονοπώλιο στις ιδιωτικές μεταφορές με κόμιστρο έκαναν κυριολεκτικά ο,τι ήθελαν μέχρι που εμφανίστηκε μια νέα εταιρία, η Uber. Η εταιρία αυτή έχει μικρότερο κόμιστρο για τις υπηρεσίες της, καθαρά οχήματα, ευγενικούς οδηγούς για αυτό και κέρδισε γρήγορα ένα σεβαστό αριθμό πελατών μειώνοντας τον τζίρο των Ταξί. Οι πελάτες όμως της Uber αγνοούν ότι η εταιρία αυτή είναι παράνομη. Έχει μικρότερο κόμιστρο από τα Ταξί γιατί πολύ απλά δεν πληρώνει φόρους στην Ελλάδα, τουλάχιστον όχι αυτούς που θα έπρεπε και έτσι οι υπηρεσίες της λογίζονται ως υποκλοπή του μεταφορικού έργου από τους ταξιτζήδες. Σαν αποτέλεσμα αυτό έχει το κράτος να μην επωφελείται από την ιδιωτική πρωτοβουλία της Uber και να ζημιώνεται ο κρατικός προϋπολογισμός. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Uber δεν έχει μόνιμους οδηγούς, αλλά τους προσλαμβάνει με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και τους δίνει κυριολεκτικά ψίχουλα για το έργο που προσφέρουν και ακόμη όλα τα χρήματα της Uber πηγαίνουν στο εξωτερικό με αποτέλεσμα η ελληνική οικονομία να ενισχύεται με μηδέν ευρώ. Επιπροσθέτως, οι ταξιτζήδες έχουν επαγγελματικό δίπλωμα, ενώ οι οδηγοί της Uber αυτό ενός ΙΧ που όλοι έχουν και επίσης ο πελάτης δεν έχει ασφάλεια σε περίπτωση ατυχήματος όπως συμβαίνει στα Ταξί, δηλαδή επιλέγοντας Uber εμπιστευόμαστε τις ζωές μας σε ερασιτέχνες οδηγούς.

Συμπέρασμα
Έχοντας όλα τα δεδομένα στο τραπέζι ο καθένας καταλήγει στο δικό του συμπέρασμα. Πιστεύω ότι το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να επιλέξουμε μια εφαρμογή κλήσεως Ταξί, όπως είναι η TaxiPlon και η TaxiΒeat. Αυτές είναι υπηρεσίες που μισθώνουν Ταξί έχοντας τα δικά τους κριτήρια και ο πελάτης έχει την δυνατότητα να βλέπει την διαδρομή που ακολουθεί το ταξί του, η οποία κατά κανόνα είναι η πιο σύντομη. Έτσι, ο ταξιτζής δεν θα μπορέσει να εξαπατήσει τον πελάτη. Επιπλέον, τα περισσότερα οχήματα είναι σε πολύ καλή κατάσταση, όπως και εκείνα της Uber με ευγενικούς οδηγούς. Αξίζει να σημειωθεί πως αν κάποιος πελάτης ξεχάσει κάποιο προσωπικό του αντικείμενο μπορεί να το βρει γιατί τα στοιχεία του οδηγού είναι διαθέσιμα. Εν κατακλείδι η χρυσή τομή είναι η επιλογή εφαρμογών κλήσεως ταξί, οι οποίες και συμπεριφέρονται στον πελάτη με επαγγελματικό τρόπο και έχουν επαγγελματίες οδηγούς και ενισχύουν το ελληνικό δημόσιο και την ελληνική οικονομία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου